L'Indonesia pensa à pruibisce l'esportazione di grani di cafè crudu
Sicondu i rapporti di i media indonesiani, durante u BNI Investor Daily Summit tenutu in u Centru di Cunvenzione di Jakarta da u 8 à u 9 d'ottobre di u 2024, u presidente Joko Widodo hà prupostu chì u paese cunsiderà pruibisce l'esportazione di prudutti agriculi senza trasfurmazioni cum'è u caffè è u cacao.
Hè infurmatu chì durante u summit, l'attuale presidente indonesianu Joko Widodo hà dettu chì l'ecunumia glubale hè attualmente affruntata da sfide cum'è u cambiamentu climaticu, u rallentamentu ecunomicu è e tensioni geopolitiche, ma l'Indonesia hè sempre bè. In u sicondu trimestre di u 2024, u tassu di crescita economica di l'Indonesia era di 5,08%. Inoltre, u presidente predice chì in i prossimi cinque anni, u PIB per capita di l'Indonésia supererà i 7 000 $, è hè previstu di ghjunghje à 9 000 $ in deci anni. Dunque, per ottene questu, u presidente Joko hà prupostu duie strategie chjave: risorsa downstream è digitalizazione.
Hè capitu chì in ghjennaghju 2020, l'Indonesia hà implementatu ufficialmente una pruibizione di l'esportazioni di l'industria di nichel attraversu a pulitica downstream. Deve esse smelted o raffinatu in u locu prima di esse esportatu. Spera di attirà investitori per investisce direttamente in fabbriche in Indonesia per processà u minerale di nichel. Ancu s'ellu hè stata opposta da l'Unione Europea è parechji paesi, dopu à a so implementazione, a capacità di trasfurmazioni di sti risorse minerali hà aumentatu significativamente, è u voluminu di l'esportazione hè cresciutu da US $ 1,4-2 miliardi prima di a prohibizione à US $ 34,8 miliardi oghje.
U presidente Joko crede chì a pulitica downstream hè ancu applicabile à altre industrii. Per quessa, u guvernu indonesianu hè attualmente formulatu piani per localizà altre industrii simili à a trasfurmazioni di u minerale di nichel, cumpresi i grani di cafè, u cacao, u pepite è u patchouli senza trasfurmazioni, è di espansione a valle à i settori agriculi, marini è alimentari.
U presidente Joko hà dettu ancu chì hè necessariu incuragisce l'industrii di trasfurmazioni domestici intensivi di travagliu è estende u naziunalismu di risorse à i settori agriculi, marini è alimentarii per portà un valore aghjuntu à u caffè. Se queste piantazioni ponu esse sviluppate, rivitalizzate è allargate, ponu entre in l'industria downstream. Qu'il s'agisse d'aliments, de boissons ou de cosmétiques, tous les efforts doivent être faits pour prévenir l'esportation de biens non transformés.
Hè infurmatu chì ci hè statu un precedente per a pruibizione di l'esportazione di cafè micca trasfurmatu, è era u famosu Caffè Jamaican Blue Mountain. In u 2009, a reputazione di Jamaican Blue Mountain Coffee era digià assai alta, è parechji falsi "cafè aromatizzati Blue Mountain" apparsu in u mercatu internaziunale di caffè in quellu tempu. Per assicurà a purità è l'alta qualità di Blue Mountain Coffee, a Giamaica hà introduttu a pulitica "National Export Strategy" (NES) in quellu tempu. U guvernu giamaicanu susteneva fermamente chì u Blue Mountain Coffee sia tostu in u locu d'origine. Inoltre, à quellu tempu, i grani di caffè tostati sò stati vinduti à 39,7 $ per kilogramu, mentre chì i grani di cafè verde eranu 32,2 $ per kilogramu. I grani di cafè tostati eranu più caru, chì puderanu aumentà a cuntribuzione di l'esportazioni à u PIB.
Tuttavia, cù u sviluppu di a liberalizazione di u cummerciu in l'ultimi anni è i bisogni di u mercatu internaziunale di caffè per u caffè boutique appena tostu, a gestione di a giamaica di licenze è quote d'importazione è d'esportazione di merceria hà cuminciatu à esse gradualmente rilassata, è avà l'esportazione di grani di cafè verde hè ancu. permessu.
Attualmente, l'Indonesia hè u quartu exportatore di caffè. Sicondu statistiche di u guvernu indonesianu, l'area di piantazioni di cafè in Indonesia hè di 1,2 milioni di ettari, mentre chì l'area di pruduzzione di cacao righjunghji 1,4 milioni di ettari. U mercatu aspetta chì a pruduzzione tutale di caffè di l'Indonesia ghjunghje à 11,5 milioni di sacchetti, ma u cunsumu domesticu di caffè in Indonesia hè grande, è ci sò circa 6,7 milioni di sacchetti di caffè dispunibili per l'esportazione.
Ancu s'è l'attuale pulitica di l'esportazione di cafè senza processu hè sempre in u stadiu di formulazione, una volta chì a pulitica hè implementata, portarà à una riduzione di l'offerta di u mercatu globale di caffè, chì à u turnu porta à l'aumentu di i prezzi. L'Indonesia hè u quartu più grande pruduttore di caffè in u mondu, è a so pruibizione di l'esportazione di caffè affetterà direttamente l'offerta di u mercatu globale di caffè. Inoltre, i paesi pruduttori di caffè, cum'è u Brasile è u Vietnam, anu signalatu una riduzione di a produzzione, è i prezzi di u caffè restanu altu. Se a prohibizione di l'esportazione di caffè in Indonesia hè imposta, i prezzi di u caffè aumenteranu bruscamente.
In a più recente stagione di caffè indonesiana, a pruduzzione tutale di caffè in Indonesia in a stagione 2024/25 hè prevista di 10,9 milioni di sacchetti, di i quali circa 4,8 milioni di sacchetti sò cunsumati in casa, è più di a mità di i grani di caffè seranu utilizati. per l'esportazione. Se l'Indonesia prumove a trasfurmazioni prufonda di i grani di cafè, pò mantene u valore aghjuntu di a trasfurmazioni prufonda in u so paese. Tuttavia, da un latu, u mercatu di l'oltremare cuntene una grande proporzione di grani di caffè, è da l'altra banda, u mercatu di grani di caffè hè sempre più inclinu à vende chicchi di caffè appena tostati in i paesi cunsumatori, chì renderà l'enforceability di a pulitica assai discutibile. . Ulteriori nutizie sò necessarie nantu à u prugressu di a mossa pulitica di l'Indonesia.
Cum'è un grande esportatore di grani di caffè, a pulitica di l'Indonesia hà un forte impattu nantu à i tostatori di caffè in u mondu. A riduzzione di a materia prima è l'aumentu di i prezzi di a materia prima significanu chì i cummercianti anu bisognu di aumentà i so prezzi di vendita in cunseguenza. Se i cunsumatori paganu per u prezzu hè sempre scunnisciutu. In più di a pulitica di risposta à a materia prima, i torraturi anu ancu aghjurnà è aghjurnà u so imballaggio. A ricerca di u mercatu mostra chì u 90% di i cunsumatori pagheranu per un imballaggio più squisitu è di alta qualità, è truvà un fabricatore di imballaggio affidabile hè ancu un prublema.
Semu un fabricatore specializatu in a produzzione di sacchetti di imballaggio di caffè da più di 20 anni. Semu diventati unu di i più grandi produttori di sacchetti di caffè in Cina.
Usemu e valvole WIPF di megliu qualità da Swiss per mantene u vostru caffè frescu.
Avemu sviluppatu i sacchetti eco-friendly, cum'è i sacchetti compostabili è i sacchetti riciclabili, è l'ultimi materiali PCR introdutti.
Sò l'opzioni megliu per rimpiazzà i sacchetti di plastica cunvinziunali.
U nostru filtru di caffè di goccia hè fattu di materiali giapponesi, chì hè u megliu materiale di filtru in u mercatu.
Allegatu u nostru catalogu, mandateci u tipu di borsa, u materiale, a dimensione è a quantità chì avete bisognu. Allora pudemu citate.
Tempu di pubblicazione: 18-10-2024