Mian_banner

Educazione

--- sacchetti di riciclabili
--- sacchetti cumpostibili

Chì sò i principali strati di sacchetti di imballaggi cumposti?

https://www.ypak-packing.com/stylemater -structure/

Ci piace à chjamà i sacchetti di impostazione di imballaggio di impostazione di flexible di plastica.

Parlendu literosi, significa chì materiali filmi di sfartificazioni sfarenti sò ligati è cumposti à u rolu di funzioni, pruteghjendu prudutti.

U saccu di imballaggio cumposti significa una capa di diverse materiali cumminati inseme.

I principali strati di imballamenti sacchetti sò generalmente distinati da a capa esterna, a capa media, a capa interiore, è capa adesiva. Sò cumminati in fila sfarente secondu e diverse strutture.

Lasciate chì YPAK spieganu questi strati per voi:

1. L'Hesser Overer hà chjamatu a capa stampata è a capa di basa, esichi materiali cun una bona risistenza di calzature, forza meccanica, cum'è Bopped, Polipropylene), Bopet, Bocca, MT , Kop, kpet, poluerer (pet), nylon (NY), carta è altre materiale è altri materiali.

2. A capa mezzu hè ancu chjamata a capa di barriera. Sta strata hè spessu usata per rinfurzà una certa funzione di a struttura di composti. Ci vole à avè una bona proprietà di barriera è una bona funzione di a mozione police. Attualmente più cumuni nantu à u mercatu sò aluminiu foil (al) è film piattu in aluminiu (vmcpp). , VTPET), Pecerile (Pet), Nylon (NY), CLOREVÉVÉE CHLONELIDENE ClLOREVYVÉDINE CHLULEVYVÉDINE CHLULORE, KPET, KONE), EV, ETC..

3. A terza capa hè ancu materiale di capatrice inner, chjamate ancu a capa di seining calore. A struttura interna hè in generale in cuntattu direttu cù u pruduttu, dunque u materiale predjè a resistenza adopilitabilità, a sviluzzione di u calore Bonameria, trasparenza, aperta è altre funzioni.

S'ellu hè imballatu cibo, hà ancu bisognu di esse micca tossicu, senza gastelle, resistente di acqua, è resistente di l'oliu. Cumunemente materiali usati include ldpe, ldpe, ldpe, ppp, vpcpp, opaaa di vinile acetatu), eaa, e-maa, pediaetilene (pe fruttiali, modificati, ecciliardi, ecciliane, etc.


Tempu post: SEP-07-2023