Chì sò esattamente i materiali PCR?
1. Chì sò i materiali PCR ?
U materiale PCR hè in realtà un tipu di "plastica riciclata", u nome cumpletu hè Materiale riciclatu Post-Consumer, vale à dì, materiale riciclatu post-consumatore.
I materiali PCR sò "estremamente preziosi". Di solitu, i rifiuti plastichi generati dopu a circulazione, u cunsumu è l'usu ponu esse trasfurmati in materie prime di produzzione industriale estremamente preziose per via di riciclamentu fisicu o riciclamentu chimicu, rializendu a rigenerazione è u riciclamentu di risorse.
Per esempiu, materiali riciclati cum'è PET, PE, PP è HDPE venenu da i rifiuti plastichi generati da lunch boxes, buttigli di shampoo, buttigli d'acqua minerale, barili di lavatrice, etc. Dopu à riprocessing, ponu esse usatu per fà novi materiali di imballaggio. .
Siccomu i materiali PCR venenu da materiali post-consumu, s'ellu ùn sò micca bè trattatu, inevitabbilmente averà l'impattu più direttu nantu à l'ambiente. Dunque, a PCR hè unu di i plastichi riciclati attualmente cunsigliatu da diverse marche.
2. Perchè sò i plastichi PCR cusì populari?
•(1). A plastica PCR hè una di e direzzione impurtanti per riduce a contaminazione plastica è cuntribuisce à a "neutralità di u carbonu".
Dopu à i sforzi incessanti di parechje generazioni di chimichi è ingegneri, i plastichi pruduciuti da u petroliu, u carbone è u gasu naturale sò diventati materiali indispensabili per a vita umana per via di u so pesu ligeru, durabilità è bellezza. Tuttavia, l'usu estensivu di plastica hà ancu risultatu in a generazione di grandi quantità di rifiuti plastichi. U riciclamentu post-consumu (PCR) di plastica hè diventata una di e direzzione impurtanti per riduce a contaminazione ambientale plastica è aiutà l'industria chimica à avanzà versu a "neutralità di carbone".
I pellets di plastica riciclati sò mischiati cù resina vergine per creà una varietà di novi prudutti di plastica. Stu metudu ùn solu riduce l'emissioni di diossidu di carbonu, ma ancu riduce u cunsumu d'energia.
•(2). Aduprate u plasticu PCR per prumove in più u riciclamentu di i rifiuti di plastica
Quantu più cumpagnie utilizanu plastica PCR, più grande hè a dumanda, chì aumenterà ancu u riciclamentu di i rifiuti plastichi è cambierà gradualmente u mudellu è l'operazioni cummerciale di riciclamentu di plastica di rifiuti, vale à dì menu plastichi di rifiuti seranu sposti, incinerati è almacenati in l'ambiente. in ambiente naturale.
• (3). A prumuzione di pulitica
U spaziu puliticu per i plastichi PCR hè apertu.
Pigliate l'Europa per esempiu, a strategia di plastica di l'UE è a legislazione fiscale di plastica è imballaggio in paesi cum'è Gran Bretagna è Germania. Per esempiu, u Revenue è a Dogana di u Regnu Unitu hà emessu una "Tassa di imballaggi in plastica". A tarifa di l'impositu per l'imballaggi cù menu di 30% di plastica riciclata hè di 200 liri per tonna. A tassazione è e pulitiche anu apertu u spaziu di dumanda per i plastichi PCR.
3. Quale giganti di l'industria aumentanu u so investimentu in plastica PCR pocu tempu?
Attualmente, a maiò parte di i prudutti di plastica PCR in u mercatu sò sempre basati nantu à u riciclamentu fisicu. Sempre più industrie chimiche internaziunali seguitanu u sviluppu è l'applicazione di prudutti di plastica PCR riciclati chimicamente. Speranu di assicurà chì i materiali riciclati anu u listessu rendimentu di e materie prime. , è pò ottene "riduzzione di carbonu".
•(1). BASF's U materiale riciclatu Ultramid ottene a certificazione UL
BASF hà annunziatu sta settimana chì u so polimeru riciclatu Ultramid Ccycled pruduttu in a so pianta di Freeport, Texas, hà ricevutu certificazione da Underwriters Laboratories (UL).
Sicondu UL 2809, i polimeri Ultramid Ccycled riciclati da plastica riciclata post-consumatore (PCR) ponu utilizà un sistema di bilanciu di massa per risponde à i standard di cuntenutu riciclatu. U gradu di polimeru hà e stesse proprietà di a materia prima è ùn hà micca bisognu di aghjustamenti à i metudi di trasfurmazioni tradiziunali. Pò esse usatu in applicazioni cum'è film di imballaggio, tappeti è mobili, è hè una alternativa sustinibule à a materia prima.
BASF hè in ricerca di novi prucessi chimichi per cuntinuà à cunvertisce certi rifiuti plastichi in materie prime novi è preziose. Stu approcciu riduce l'emissioni di gas di serra è l'inputs di materie prime fossili mantenendu a qualità è u rendiment di u produttu.
Randall Hulvey, Direttore di l'Affari Nordamericanu di BASF:
"A nostra nova qualità Ultramid Ccycled offre a stessa alta forza meccanica, rigidità è stabilità termica cum'è i gradi tradiziunali, in più chì aiuterà i nostri clienti à ottene i so scopi di sustenibilità."
•(2). Mengniu: Applicà a resina Dow PCR
L'11 di ghjugnu, Dow è Mengniu anu annunziatu cumunu chì anu cummercializatu cù successu un film termoretractibile di resina riciclata post-consumu.
Hè capitu chì questa hè a prima volta in l'industria alimentaria domestica chì Mengniu hà integratu a so forza ecologica industriale è unitu cù i fornituri di materie prime plastiche, i fabricatori di imballaggi, i riciclatori è altri partiti di a catena industriale per rializà u riciclamentu è a reutilizazione di imballaggi plastichi, cumplettamente. applicà plastichi riciclati post-consumu cum'è film di imballaggio di u produttu.
A strata media di a film termoretractibile di imballaggio secundariu utilizata da i prudutti Mengniu vene da a formula di resina PCR di Dow. Questa formula cuntene 40% di materiali riciclati post-consumu è pò purtà u cuntenutu di materiale riciclatu in a struttura generale di a film retractile à 13% -24%, chì permette a produzzione di filmi cù prestazioni paragunabili à a resina vergine. À u listessu tempu, riduce a quantità di rifiuti plastichi in l'ambiente è realizà veramente l'applicazione in ciclu chjusu di riciclamentu di imballaggi.
•(3). Unilever: Passendu à rPET per a so serie di condimenti, diventendu u Regnu Unitu's a prima marca alimentaria 100% PCR
In maghju, a marca di condimenti di Unilever Hellmann's hà cambiatu à 100% PET riciclatu post-consumu (rPET) è l'hà lanciatu in u Regnu Unitu. Unilever hà dettu chì, se tutte sta serie sò stati rimpiazzati cù rPET, risparmià circa 1.480 tunnellate di materia prima ogni annu.
Attualmente, quasi a mità (40%) di i prudutti di Hellmann usanu digià plastica riciclata è ghjunghje à i scaffali in maghju. A cumpagnia pensa di passà à plastica riciclabile per questa serie di prudutti à a fine di u 2022.
Andre Burger, vicepresidentu di l'alimentariu in Unilever UK è Irlanda, hà dettu:"U nostru Hellmann'I buttigli di cundimentu sò a nostra prima marca alimentaria in u Regnu Unitu à aduprà 100% plastica riciclata post-consumatore, anche se in questu cambiamentu Ci sò stati sfide, ma l'esperienza ci permetterà di accelerà l'usu di più plastica riciclata in Unilever.'s altre marche alimentari."
A PCR hè diventata una etichetta perECO-materiali amichevuli. Parechji paesi europei anu applicatu PCR à l'imballaggi alimentari per assicurà 100%ECO-amichevule.
Semu un fabricatore specializatu in a produzzione di sacchetti di imballaggio di caffè da più di 20 anni. Semu diventati unu di i più grandi produttori di sacchetti di caffè in Cina.
Usemu e valvole WIPF di megliu qualità da Swiss per mantene u vostru caffè frescu.
Avemu sviluppatu i sacchetti eco-friendly, cum'è i sacchetti compostabili è i sacchetti riciclabili,è l'ultimi materiali di PCR introdotti.
Sò l'opzioni megliu per rimpiazzà i sacchetti di plastica cunvinziunali.
Allegatu u nostru catalogu, mandateci u tipu di borsa, u materiale, a dimensione è a quantità chì avete bisognu. Allora pudemu citate.
Tempu di Postu: 22-Mar-2024